Slanje kurirskim službama je moguće samo na teritoriji Srbije
Sva roba poručena do 13h biće otpremljena iz našeg magacina istog dana. Robu koju poručite posle 13h pakujemo i šaljemo narednog dana. Subotom se porudžbine primaju do 13h, ali se roba ne otprema.
Sva roba poručena do 13h biće otpremljena iz našeg magacina istog dana. Robu koju poručite posle 13h pakujemo i šaljemo narednog dana. Subotom se porudžbine primaju do 13h, ali se roba ne otprema.
Kurirska služba preuzima pakete u našoj firmi isključivo radnim danima (ponedeljak - petak). Kurirska služba sa kojom sarađujemo je AKS
Rok isporuke poručene robe je 24-48h. Troškove poštarine plaćate kuriru po preuzimanju paketa, a cenovnik je sledeći:Paketi poslati u petak preko Aks kurirske službe, biće na isporuci od strane kurira prvi radni dan tj. u PONEDELJAK.
Ukoliko želite da sami preuzmete paket u subotu, to možete učiniti na sledeći način:
_______________________________________________
AKS
- U svim magacinima od 09h do 12h, osim u Pančevu i Beogradu, gde moramo da najavimo preuzimanje paketa.
_______________________________________________
AKS | |
Paket od 0.35 do 0.5 kg | 290,00 RSD |
Paket od 0.5 do 1 kg | 350,00 RSD |
Paket od 1 do 2 kg | 410,00 RSD |
Paket od 2 do 5 kg | 530,00 RSD |
Paket od 5 do 10 kg | 700,00 RSD |
Paket od 10 do 15 kg | 890,00 RSD |
Paket od 15 do 20 kg | 990,00 RSD |
Paket od 20 do 30 kg | 1170,00 RSD |
Paket od 30 do 50 kg | 1570,00 RSD |
Svaki naredni kilogram preko 50 kg je 20,00 dinara sa PDV-om. |
NAPOMENA: Sve cene su izražene sa PDV- om. Kurirska služba zadržava pravo korekcije cene nakon provere težine paketa.
Ukoliko se desi da vam roba u navedenom roku ne bude isporučena, možete nas kontaktirati na neke od naših telefona ili mail adresa (kontakt) kako bismo problem što pre rešili.
Pravilnik o reklamaciji robe
U slučaju potrebe za reklamiranjem oštećene robe koja vam je isporučena nekom od brzih pošti sa kojima sarađujemo - AKS molimo vas da obratite pažnju na sledeće: Ukoliko je roba fizički oštećena, bilo bi vrlo poželjno da je na licu mesta pred kurirom otvorite i uslikate kako bismo imali nepobitan dokaz o oštećenju. U slučaju da se kurir protivi navedenom, pozovite na neki od naših telefonskih brojeva, a mi ćemo odmah kontaktirati reklamacije u centralama kurirskih službi.
Nakon što utvrdite da je roba oštećena, neophodno je da vam kurir popuni i da Zapisnik o oštećenju robe, jer je zapisnik jedini validan dokument prema kom možemo da potražujemo refundaciju novca za oštećenu robu.
Sva roba koja izlazi iz našeg magacina je uredno i propisno spakovana u odgovarajuće pakete, a paketi su obeleženi odgovarajućim nalepnicama kako bi se sa paketima dalje, u centrima kurirskih službi, pravilno rukovodilo.
Lično preuzimanje
Poručenu robu možete poručiti i lično preuzeti u našim radnjama, na adresama:
- Adi Endre 26, Bogojevo 25245, Srbija (Radnim danima: 09:30h - 16:00h)