Tri koraka do porudžbine i česta pitanja
Objavljeno 24.01.2022

Pretraga i poručivanje preko Šimi Moto e shopa :

Prvi korak, lako i jednostavno ukucajte u pretragu šta tražite od delova. (primer: karburator dellorto )
 ( Savet: Da bi ste sigurno pronašli to što tražite ne kucajte cele reči.
Umesto da pišete karburator pišite samo " karb dellor" 
tako će Vam sajt izbaciti više rezultata pretrage )

Imate mogućnost traženja i po modelu motora
 (Na primer u pretragu ukucajte: rs125 ili yamaha ili apn6 nakon pritisnite enter
i web prodavnica izlista sve što odgovara za određeni model motora.)
Imate mogućnost traženja po definisanim kategorijama.




Rezultati pretrage izgledaju ovako:



Proizvodi koji su označeni zelenom zastavicom su raspoloživi u većim količinama.
 Crvena zastavica označava da proizvoda nema na lageru, narandžasta zastavica označava niske zalihe tog proizvoda.
Nemamo mogućnost da navedemo kada će artikal koga nema na stanju biti ponovo dostupan,
ali vi možete taj artikal da ubacite u listu želja koja je dostupno samo ulogovanim korisnicima. 
To znači da čim artikal bude na stanju, Vama stiže e-mail da je dostupan i vi odlučujete da li ćete ga poručiti ili ga obrisati iz liste. 



Drugi korak: nakon što sete prelistali rezultate pretrage i našli ste što ste tražili i želite da poručite kliknite na: "dodaj u korpu" dugme. Nakon dodavanja u korpu pojaviće se informacija u desnom gornjem uglu:" Proizvod je uspešno dodat u korpu"  
Nakon dodavanja u korpu, kliknete na ikonicu korpa u desnom uglu i pregldeate šta sve imate u korpi. 
Nakon provere idite na "nastavi".


Treći korak: popunite Vaše lične podatke koje su potrebni za slanje. Bitno je da ako ne popunite svaku rubliku sajt 
neće vas pustit da završite poručbinu. Klikom na "nastavi" Vaša poručbina je poslata. 




Česta pitanja: 
Kako da znate da je vaša porudžbina poslata?
Nakon uspešnog poručivanja, stići će Vam e-mail sa potvrdom Vaše porudžbine.
Prilikom promene statusa porudžbine dobićete obaveštenje da je porudžbina "U Obradi", a potom da je "Isporučena". 
Status porudžbine: 
Status Vaše porudžbine možete proveriti tako što ćete se ulogovati na sajt i potom na strani "Profil" izabrati meni "Porudžbine". Svaki put kad dođe do promene u statusu porudžbine, kupac se automatski obaveštava putem e-maila. Mogući statusi za jednu porudžbinu su: "Na čekanju", "U obradi"i "Isporučeno". Kada je status porudžbine "Isporučeno", porudžbina je predata kurirskoj službi i možete je očekivati narednog dana na Vašoj adresi. Ukoliko porudžbina nije stigla na Vašu adresu u predviđenom vremenskom periodu, kao i za druga pitanja, možete nas kontaktirati putem e-mail.
U koje vreme da poručite?
Kada god Vama to odgovara. Međutim, porudžbine primljene do 13h biće poslate istog dana, a porudžbine poslate posle 13h šalju se sledećeg dana. Porudžbine primljene u petak nakon 13h, na isporuci su tek u utorak sledeće nedelje. Razlog tome je radno vreme kurirskih službi koji ne rade subotom i nedeljom. 
Rok isporuke:
Od momenta kada Vam stigne e-mail da je pošiljka predata kurirskoj službi, isporuka bi trebala da bude u roku od 24h, ali to ipak zavisi od kurirske službe, pa može da se desi i da bude 48h, ako je isporuka u nekim nepristupačnijim krajevima.
Troškovi isporuke:
Kurirska služba će Vam prilikom uručenja pošiljke naplatiti trošak isporuke. Cena isporuke paketa zavisi od veličine i mase paketa. Cenovnik kurirskih službi možđete pogledati u meniju "Isporuka".

Naravno, ukoliko imate specifična pitanja ili zahteve uvek nam se možete obratiti putem e-mail adrese, ili na društvenim mrežama Facebook i Instagram